بارش تگرگ در محور چالوس/وزش باد شدید و رگبار
بارش تگرگ در محور چالوس/وزش باد شدید و رگبار

شهریاریها : هواشناسی استان البرز با توجه به فعالیت موج ناپایدار جوی در استان، برای محور چالوس وزش باد شدید و بارش تگرگ پیش‌بینی کرد. منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی حاکی از فعالیت موج ناپایدار سطوح میانی در منطقه البرز مرکزی است. مدیرکل هواشناسی استان البرز اضافه کرد: پیامد آن آسمانی قسمتی […]

شهریاریها : هواشناسی استان البرز با توجه به فعالیت موج ناپایدار جوی در استان، برای محور چالوس وزش باد شدید و بارش تگرگ پیش‌بینی کرد.

منصور رحمانیان گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی حاکی از فعالیت موج ناپایدار سطوح میانی در منطقه البرز مرکزی است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز اضافه کرد: پیامد آن آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با رگبار و رعدوبرق، تگرگ، وزش باد شدید و لحظه‌ای خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت جوی شهرستان‌های استان، گفت: اسمان در بسیاری از شهرستان‌های استان ابری همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

رحمانیان کمینه دمای هوای شهرستان طالقان را ۴ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای امروز شهرستان‌های نظرآباد و فردیس ۲۱ درجه سانتی‌گراد اعلام‌شده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی جاده چالوس را اعلام کرد و گفت: آسمان در این محور ابری همراه با وزش باد و بارش تگرگ است.

وی بیشینه سرعت باد در این محور را ۳۶ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: رگبار و رعدوبرق نیز پیش‌بینی می‌شود.