بارش باران در بخش وسیعی از کشور
بارش باران در بخش وسیعی از کشور

شهریاریها : احد وظیفه با اشاره به آخرین داده های هواشناسی افزود: امروز به سبب نفوذ جریانات شمالی، ضمن کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دما در استانهای ساحلی خزر ابرناکی، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و دریای خزر مواج است. همچنین امروز با فعالیت سامانه در شمال غرب، […]

شهریاریها : احد وظیفه با اشاره به آخرین داده های هواشناسی افزود: امروز به سبب نفوذ جریانات شمالی، ضمن کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دما در استانهای ساحلی خزر ابرناکی، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و دریای خزر مواج است. همچنین امروز با فعالیت سامانه در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، بخشهایی از غرب، مرکز و ارتفاعات جنوب غرب کشور، وزش باد، رگبار و رعد و برق موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: شدت بار امروز در شمال استانهای آذربایجان غربی و شرقی، برخی مناطق اردبیل، شمال استان سمنان شمال خراسان رضوی، برخی مناطق استان مرکزی، لرستان و همدان خواهد بود. 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی تاکید کرد: فردا سامانه بارشی در دامنه های شرقی و مرکزی البرز، سواحل خزر شمال شرق، نواحی مرکزی و بخشهایی از شرق، دامنه های زاگرس و شمال غرب کشور فعال خواهد بود و سبب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در این مناطق خواهد شد. روز یکشنبه هوای خنک در سواحل شمالی ماندگار خواهد بود و کاهش ۴ تا ۷ درجه ای دما رخ هواهد داد.