انتقاد امام جمعه باغستان به اعضای پنجمین دوره شورای این شهر
انتقاد امام جمعه باغستان به اعضای پنجمین دوره شورای این شهر

شهریاریها : حواشی عملکرد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باغستان موجب انتقاد شدید امام جمعه این شهر شد. حجت الاسلام والمسلمین سید احمد سادات رسول، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد شدید از برخی اقدامات اعضاء شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: متاسفانه شورای این شهر در دوره قبل با مشکلاتی مواجه بود، که […]

شهریاریها : حواشی عملکرد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باغستان موجب انتقاد شدید امام جمعه این شهر شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد سادات رسول، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد شدید از برخی اقدامات اعضاء شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: متاسفانه شورای این شهر در دوره قبل با مشکلاتی مواجه بود، که اگر برخی دلسوزان اطراف شورای قبل را نمی گرفته و کمک نمی کردند، این شورا منحل می شد که انحلال شورا مساوی با آسیب به شهر و جامعه است، لذا کمک کردیم که با تمام فراز و نشیب هایی که وجود داشت، به هر حال عمر شورا به پایان برسد و شورای جدید سر کار بیاید.

وی ادامه داد: به اعضاء شوراهای جدید عرض کردم، مردم می خواهند بهترین شهردار را داشته باشند، هر شهرداری که نمره بالاتر دارد، انتخاب کنید که خیلی خوب هم خواهد بود، ولی متاسفانه دوستان بی دقتی کردند و هنوز شروع به کار نکرده با یکدیگر اختلاف داشتند.

ماجرای ۱۶ هزار متر مربع دیوارکشی عضو جدید شورای شهر باغستان

امام جمعه باغستان افزود: با کمک دلسوزان بین آن ها صلح برقرار کردیم و گفتیم بروید مشکلات را بین خودتان حل کنید، اما متاسفانه ورود برخی افراد به برخی جایگاه ها سبب تخریب جایگاه می شود.

سادات رسول اظهار داشت: همه مسئولین در معرض نقد مردم هستند، متاسفانه برخی افراد می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و در پی کار خود هستند، اما بدانید به خود ضربه می زنید.

وی با بیان این که هنوز کار شوراهای دوره پنجم شروع نشده است، گفت: آقایی ۱۶ هزار متر مربع دیوار کشی کرده است، یکی از اعضای شورا که شما به او رای دادید و هنوز مهر حضور وی در شورا خشک نشده است، دیوار کشی می کند، این در حالی است که به مردم عادی اجازه نمی دهند یک آجر روی هم بگذارند.

فرماندار اجازه دخالت در گزینه های شهرداری باغستان را ندهد

وی با بیان این که امضاء سرپرست شهرداری در بسیاری مواقع اعتبار ندارد، گفت: امروز زمانی نیست که دولت حق کسی را استیفاء کند، خودتان باید حق و حقوقتان را استیفاء کنید، شاید شورای شهر این شهردار فعلی را قبول نداشته باشد، که ایرادی هم ندارد، حق با شورا است، اما باید شهردار قوی تر بیاورند، نه این که ضعیف تر باشد.

سادات رسول گفت: اختیار با شورا است که شهردار را بردارد ولی حق ندارد شهر را تخریب کند، حق ندارد تخلف کند. می گوییم چرا این عضو شورای شهر دیوارکشی غیر قانونی داشته است، می گویند برای برادرش بوده است،  این راهی برای دور زدن قانون است.

امام جمعه باغستان، از فرماندار شهریار خواست، که در گزینه های شهرداری این شهر دخالتی صورت نگیرد و افزود: هر کس می خواهد برای شهرداری معرفی شود باید قابل تر از شهردار فعلی باشد.

وی اضافه کرد: شورای شهر را از الان مدیریت خواهیم کرد، در کنار اعضا هستیم و کمک می کنیم، ولی به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم به شهر و مردم آسیب بزنند، خدای ناکرده حق مردم را ضایع کنند و به اسم انقلاب به این مردم خیانت کنند.