افزایش ۳۲۵ هزار نفری جمعیت شهریار در نیم قرن اخیر
افزایش ۳۲۵ هزار نفری جمعیت شهریار در نیم قرن اخیر

شهریاریها :  فرماندار شهریار درمراسم معارفه شهردار شهریار گفت: جمعیت شهریار در نیم قرن اخیر از ۵۰۰۰ نفر به ۳۳۰ هزار نفر رسیده است. سعید ناجی، درمراسم معارفه شهردار شهریار طی سخنانی اظهار داشت: در حوزه اجرا و در موضوعاتی که با آن سر و کار داریم در شهرداری و فرمانداری توجه به قانون بسیار […]

شهریاریها :  فرماندار شهریار درمراسم معارفه شهردار شهریار گفت: جمعیت شهریار در نیم قرن اخیر از ۵۰۰۰ نفر به ۳۳۰ هزار نفر رسیده است.

سعید ناجی، درمراسم معارفه شهردار شهریار طی سخنانی اظهار داشت: در حوزه اجرا و در موضوعاتی که با آن سر و کار داریم در شهرداری و فرمانداری توجه به قانون بسیار ضروری است لذا احترام به رای شورای شهر الزاما قانونی می باشد و چه فرماندار و چه سایر مسئولین که دارای جایگاه مختلف هستند موظف به اجرای قانون می باشند.

ناجی افزود: شورای شهریار در اولین روزهای کار خود با سرعت و دقت شهردار منتخب را پیشنهاد داد و بالاخره با وجود پروسه طولانی این اتفاق در شهر افتاد و شهردار منتخب معارفه شد.

وی با بیان اینکه اخلاق باید به طور جدی در دستور کار همه مسئولین قرار بگیرد گفت: خوشبختانه شهردار جدید نیز در این زمینه و همچنین در زمینه شهر سازی بسیار توانمند و با اخلاق هستند و امیدوارم همواره شاهد موفقیت های روز افزون و پیشرفت های بیش از گذشته برای شهر باشیم.

فرماندار شهریار سومین و مهم ترین نکته را تعهد به آرمان های مردم در مدیریت شهری دانست و گفت: مدیریت این شهر نیازمند شناخت کافی این شهر است و لذا باید به ویژگی های هویتی این شهر توجه خاص داشته باشیم و اجازه ندهیم این ویژگی ها از دست برود و باید به شریان های حیاتی این شهر توجه خاص بشود و شهری با جمعیت قریب به ۵ هزار نفر در کمتر از نیم قرن به ۳۳۰ هزار نفر رسیده است و نشانگر این است که یک مدیریت قوی باید امر هدایت این شهر را بر عهده داشته باشد.

وی درادامه با اشاره به اینکه جان شهر به حیات ساکنین بستگی دارد گفت: اگر به آسیب های اجتماعی که در دل جامعه وجود دارد کم توجهی شود سبب از بین رفتن آرامش شهروندان خواهد شد.

ناجی بیان داشت: بالا بردن توانایی مواجهه با بحران ها نیز نکته مهمی است که باید شهرداری شهریار به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد لذا همه مسئولین به عنوان یک زنجیره متصل مدیریتی باید با انسجام و وحدت و با هدف گذاری مشخص اهداف مشخص که ارمان های مردم را شکل می دهد دنبال کنند.

فرماندار شهریار در پایان گفت: حذف پارکینگ و کوچک کردن معابر برای بیشتر شدن زمین حتی در صورتی که به نفع شهرداری باشد یک کار غیر اصولی و غیر اخلاقی است و با ارمان های مردم در تضاد می باشد و امیدواریم شهردار جدید در این سمت خوش بدرخشد و مجموعه فرمانداری نیز این آمادگی را دارد که همکاری های لازم را با شهرداری داشته باشد.