استاندار تهران: اثرات امنیت پایدار را در زلزله های اخیر استان تهران شاهد هستیم
استاندار تهران: اثرات امنیت پایدار را در زلزله های اخیر استان تهران شاهد هستیم

شهریاریها : استاندار تهران در همایش سرکلانتری‌های غرب استان تهران گفت: اثرات امنیت پایدار را در زلزله های اخیر استان تهران شاهد هستیم. محمدحسین مقیمی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش سرکلانتری‌های غرب استان تهران در شهریار طی سخنانی با بیان این که حضور پلیس در تمام صحنه‌ها از هرگونه اخلال در امنیت جلوگیری می‌کند، […]

شهریاریها : استاندار تهران در همایش سرکلانتری‌های غرب استان تهران گفت: اثرات امنیت پایدار را در زلزله های اخیر استان تهران شاهد هستیم.

محمدحسین مقیمی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش سرکلانتری‌های غرب استان تهران در شهریار طی سخنانی با بیان این که حضور پلیس در تمام صحنه‌ها از هرگونه اخلال در امنیت جلوگیری می‌کند، گفت: این حضور تا امروز با قوت ادامه داشته است.

وی اضافه کرد: کشور در برهه کنونی بدون تردید به امنیت پایدار نیاز دارد تا به اهداف برنامه ششم توسعه دست یابد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خالق و ضامن امنیت در جامعه است و خدمات کارکنان ناجا بر کسی پوشیده نیست، خواستار تقویت پلیس در تمام شئون شد.

مقیمی بیان کرد: نمونه خوبی از خدمات‌رسانی و برقراری امنیت پایدار را در زلزله‌های اخیر در استان تهران مشاهده کردیم و نیروهای انتظامی به‌خوبی در کنار مردم حضور داشتند.

همایش رؤسای کلانتری‌های غرب استان تهران با حضور استاندار تهران، فرماندار شهریار و جمعی از فرماندهان کلانتری‌ها در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

تجلیل استاندار تهران از افسران پلیس راه، راهور، امداد، پیشگیری و ستادی نیروی انتظامی غرب استان تهران نیز انجام شد.