ابطال رای نامزدهای متخلف انتخابات شوراها در استان تهران
ابطال رای نامزدهای متخلف انتخابات شوراها در استان تهران

شهریاریها : رییس ستاد انتخابات استان تهران از ابطال رای نامزدهای متخلف انتخابات شوراها در استان تهران خبر داد. سید شهاب الدین چاووشی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برخی اعتراضات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران اظهار داشت: ستاد انتخابات استان تهران در جریان اعتراضات برخی نامزدهای انتخابات شوراهای […]

شهریاریها : رییس ستاد انتخابات استان تهران از ابطال رای نامزدهای متخلف انتخابات شوراها در استان تهران خبر داد.

سید شهاب الدین چاووشی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برخی اعتراضات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران اظهار داشت: ستاد انتخابات استان تهران در جریان اعتراضات برخی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان های استان تهران است.

وی افزود: برای پیگیری این اعتراضات با هیات نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران هماهنگی های لازم را به عمل آوردیم و به تمام اعتراضات به دقت رسیدگی خواهیم کرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران ضمن رد ابطال انتخابات در یک شهرستان، در صورت احراز تخلفات انتخابی، اظهار داشت: اگر وجود تخلف انتخاباتی در یک حوزه انتخابیه محرز هم شود تمام انتخابات شوراها در آن حوزه را ابطال نمی کنیم.

وی گفت: در صورت احراز تخلف، تنها آراء شخص متخلف را باطل خواهیم کرد و نامزد انتخاباتی که آراء وی بعد از فرد متخلف قرار دارد را به جای او قرار می دهیم.

رییس ستاد انتخابات استان تهران خطاب به نامزدهای معترض انتخابات، گفت: ستاد انتخابات استان تهران و نیز هیات نظارت بر انتخابات این استان اجازه تضییع حق کسی را نمی دهند و به دقت به تمام اعتراضات رسیدگی خواهند کرد.

پنجمین انتخابات دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سراسر کشور برگزار شد.